În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face numai în cadrul aceleiași luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, trebuie să ne trimiți un mail pe adresa webshop@daisler.ro în care ne vei comunica datele comenzii ce trebuie refăcute, cât și noile date de facturare.
Plasarea comenzii online prezintă o serie de avantaje:
a) Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor;
b) Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, în cazul în care se află pe stoc;
c) Poți verifica direct din contul tău traseul comenzii de la înregistrarea ei pana la livrare.
Daisler.ro este un loc pe care suntem convinși că vei reveni des. Pentru a nu fi obligat de fiecare dată când plasezi o comandă să introduci datele de contact, de livrare ori de plată, iți recomandăm să-ți creezi un cont în care astfel de date să fie deja introduse pentru a ușura relația cu tine. În acest fel fiecare vizită pe platformă daisler.ro se va desfașura mai simplu și mai ușor. Totodată, utilizatorii platformei daisler.ro primesc informațiile esențiale de la noi și au acces la promoții speciale.
În bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru, apasă pe butonul „Înregistrați-vă” și completează câmpurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail (numele firmei și dacă e sau nu plătitoare de TVA) și alege-ți o parolă pentru noul cont. Apoi apeși butonul „Înregistrare” și în scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la înregistrare.
Conform politicii de protejare a informațiilor, putem oferi terților anumite date generice conținute în formularul de înregistrare, dar nu informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de tine sau în cazul în care acest lucru este necesar pentru a respecta legea și procedurile judiciare, conform politicii de confidențialitate asumate de societatea noastră. Mai multe detalii aici: confidentialitate
Evident. Lucrăm constant pentru a mări gama de produse disponibile pentru public, tocmai pentru ca să te poți bucura de cât mai multe produse personalizate cu efect.
Înainte de finalizarea comenzii va trebui să completezi câmpul disponibil în secțiunea CODURI DISCOUNT. Acest lucru va duce la modificarea prețului produselor comandate în conformitate cu valoarea voucherului cadou sau a codului de reduceri disponibil. Acest lucru poate fi efectuat o singura dată.
În acest caz trebuie sa ne trimiți un email pe adresa webshop@daisler.ro în care să ne anunți despre acest lucru. Te rugăm să menționezi comanda pe care ai încercat să o efectuezi și codul de reduceri/voucherul cadou pe care ai încercat să-l folosești.
Voucherele cadou sau codurile de reduceri se pot folosi o singură dată, în termenul de valabilitate, cu excepția celor care au o durată de valabilitate extinsă (promoții speciale), lucru menționat de la început. Nu se admit reclamații pentru voucherele cadou sau codurile de reduceri neutilizate în termenul de valabilitate.
Imediat ce predăm curierului comanda ta vei primi un email care va conține data estimativă de livrare. Daca ai ales să ridici comanda din showroom, vei primi un email de la noi atunci când produsele tale sunt pregătite. De asemenea, poți urmări în orice clipă statusul comenzii tale intrând în contul de client.
În cazul în care calitatea produsului livrat nu te mulțumește, te rugăm să verifici eligibilitatea pentru retur a produsului tău. Daisler Print House și implicit daisler.ro acceptă returul produselor care nu îndeplinesc condițiile de calitate specifice, atunci când acest lucru s-a realizat din vina noastră. Mai multe detalii aici: retur
Toate detaliile legate de retur le găsești la secțiunea aferentă, în secțiunea ajutor, returul produselor: retur
Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către Daisler Print House, în contul indicat la completarea formularului de retur. Dacă plata a fost efectuată cu card bancar online, restituirea se va efectua în contul respectiv.
Da, banii proveniți în urma unui retur pot fi folosiți pentru achitarea altui produs, condiția este să bifezi căsuța corespunzătoare în formularul de retur și să treci codul produsului dorit în câmpul Observații.
Dacă vrei să anulezi o comandă plasată pentru un produs din stocul Daisler Print House, fără personalizare suplimentară, poți face acest lucru doar dacă nu ai primit încă mailul de confirmare pentru expediția coletului. Pentru asta, trimite-ne un email cu datele comenzii tale (număr comandă) pe adresa webshop@daisler.ro Altfel, poți opta pentru returul coletului după ce ai primit-o, caz în care vei putea primi banii înapoi. Mai multe datalii aici:
Comenzile pentru produsele personalizate nu pot fi anulate odată ce au intrat în producție, fiind produse unicat solicitate de tine.
O comanda activă poate fi modificată doar prin intermediul unui email trimis la adresa webshop@daisler.ro înainte de expediția coletului către tine, lucru de care ești notificat prin email.
Dacă ai constatat că iți lipsesc anumite elemente ale comenzii din colet, îți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului prin transmiterea unui email la adresa: webshop@daisler.ro pentru a te putea ajuta cât mai rapid.
Dacă coletul primit de tine prezintă un defect fizic (este zgâriat, spart, ciobit, pătat etc) iți recomandăm să nu folosești produsul și să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la livrare, prin transmiterea unui email la adresa: webshop@daisler.ro.
Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, te rugăm să ne contactezi prin transmiterea unui email la adresa: webshop@daisler.ro, în termen de 14 zile, menționând atat datele comenzii (ce anume ai comandat exact) cât și denumirea produsului care ți-a fost livrat. Produsul primit nu trebuie însă folosit pentru a putea fi returnat.
Da, programul de lucru şi de livrări se va modifica ori de câte ori legislaţia din România prevede sărbători legale (Crăciun, An Nou, Paşte, 1 Mai etc), dar acest lucru va fi anunţat pe pagina principală, pe blogul site-ului şi pe pagina de Facebook a Daisler Print House. Comenzile vor fi preluate în continuare în ordinea primirii lor doar că operarea se va face după programul anunţat. De asemenea, întarzierile de livrare pot surveni ca urmare a modificarii orarului de funcţionare a firmei de curierat, lucru care va fi anunţat pe pagina operatorului de curierat.
Blogul este locul special de pe site pe care-l folosim pentru a comunica mai uşor cu tine, clientul nostru. Acolo vom anunţa lansarea promoţiilor speciale sau a concursurilor mega interesante pe care le organizăm şi tot acolo ne vom anunţa parteneriatele cu oameni sau idei în care credem cu tărie.
Newsletter-ul nostru iţi aduce beneficii pe termen lung. Încercăm să nu-ţi trimitem publicitate nedorită şi vom folosi această metodă doar ca să-ţi prezentăm produsele noi, promoţiile sau inovaţiile. Ba uneori vom include în Newsletter coduri de reducere sau chiar bilete la diverse evenimente. Aşa că Newsletter-ul vine în sprijinul tău (te poţi dezabona oricând de la Newsletter).
Pentru că ne imaginăm un viitor la care am contribuit şi noi. Tocmai de aceea peste 80% dintre toate deseurile rezultate din activitaţile pe care le efectuăm (hârtie, plastic, etc.) sunt reciclate, iar restul sunt distruse în moduri responsabile. De aceea, Daisler Print House este și va fi mereu verde.
Oameni suntem mereu, uneori suntem şi dansatori. Dar suntem mereu optimişti, o caracteristică a Daisler Print House.
În cei peste 10 ani de activitate ne-am intersectat și cu Moș Crăciun. Nu ne-a venit nici nouă să credem, dar la fel ca și în cazul tău, și Moșului i-am câștigat încrederea, astfel că s-a întâmplat de multe ori să-l ajutăm la realizarea cadourilor pe care să le împartă apoi celor mai merituoși și mai cuminți dintre voi.