Munca noastră
Pavilionul României de (la) La Biennale di Venezia

Toate tipăriturile folosite în Pavilionul României de (la) La Biennale di Venezia provin din Cluj-Napoca, mai exact de la Daisler Print House. Pereți, autocolante, planșe. Chiar și șotronul de la intrare. Așadar, poate că înțelegeți mai bine de ce pentru noi e un moment de cotitură, în special când stăm și realizăm că în urmă cu ceva timp eram doar un copyshop, un centru de copiere. Mulțumim tuturor colegilor care au ajutat ca Daisler Print House să poată deveni azi sponsor al echipei Mnemonics, reprezentanta României la Bienala de Arhitectură de la Veneția.

Jazz in the Park și Picnic in the Park

Parteneriatul dintre Daisler Print House şi Jazz în the Park e unul de foarte lungă durată. Tocmai pentru că Jazz în the Park reprezintă foarte multe lucruri bune în care credem și noi. Suntem furnizorii de materiale tipărite pentru cel mai cool festival al țării, unul oferit gratuit unei comunități care învață de la an la an să aprecieze lucrurile frumoase, să împartă și să susțină. Lucruri elementare pentru o societate din ce în ce mai responsabilă. În cadrul Jazz în Park și Picnic în the Park, Daisler Print House a prezentat pentru prima dată fotoliile realizate din poliplane reciclate pe care festivalierii le-au gustat din plin.

Decorarea grădiniței Continental Sibiu

Proietul a presupus conceptul și identificarea unui design prietenos cu cei mici, adaptarea lui pentru spațiile existente, tipărirea și colantarea întregului spațiu de 1.000 de metri pătrați, care include săli de clasă, sala de mese și locurile de joacă.

Pubelele magice - colaborare cu festivalul TiMAF

Alături de prietenii din cadrul Transylvania International Music and Arts Festival (TiMaF) am transformat pentru prima oară în municipiul Cluj-Napoca pubele de gunoi din zona centrală a orașului. Am făcut acest lucru cu ajutorul unui autocolant înfoliat care se prezintă foarte bine chiar și la un an de la aplicare. Datorită înfolierii mate, autocolantul nu se rupe și nici nu se udă. S-au folosit diferite forme de animale, tocmai pentru a atrage privirile celor mai mici dintre trecători.

Perete declarații presă CFR Cluj

Peretele în fața căruia se fac azi declarațiile de presă de la CFR Cluj a fost una dintre activările pe care Daisler Print House le-a realizat pentru clubul clujean. Dimensiunile mari ale suprafeței, colantarea în plan înclinat și includerea ecranului digital au reprezentat câteva dintre provocările pe care această operațiune le-a adus, dar rezultatul final confirmă așteptările.

Decorarea sediului Federației Share

Spațiul era complet neprimitor, iar având în vedere că era utilizat doar pentru un an de zile, trebuia ca transformarea să fie făcută cu ajutorul unor materiale care nu lasă urme foarte vizibile. Așa că soluția cea mai bună a fost tapetul personalizabil. Împreună cu cei de la Federația Share, ONG-ul responsabil de derularea și implementarea programului Cluj-Napoca 2015 Capitala Europeană a Tineretului, am ajuns la concluzia că mesajul unitar pe care concepul grafic ar trebui să-l exprime este orașul tinerilor. Ca urmare, pozele vorbesc de la sine.

Ziua Mondială a Cărții

Cu ocazia Zilei Mondiale a Cărții am mulțumit tuturor profesorilor de limba și literatura română și tuturor bibliotecarilor trimițându-le semne de carte gratuit. Am încercat astfel să impulsionăm lectura și să inspirăm cadrele didactice să transmită mai departe dragostea pentru carte. Am trimis peste 30.000 de semne de carte în localități precum Cluj-Napoca, Onești, Botoșani, Călărași și Arad.

Bucură-te de Capitala Europeană a Tineretului!

Întreaga campanie de promovare în mediul online și offline a Capitalei Culturale Europene a fost gândită de Daisler Print House, pentru a marca titlul purtat de municipiul Cluj-Napoca în 2015. Am folosit pentru asta sintagma simplă

Lights On 2016

Lights On a avut cea de-a doua ediție în 2016, concursul fiind câștigat de Katalin Tanczos și Eszter Szoke, creatoarele conceptului Forest Spirits pentru strada Mihail Kogălniceanu din oraș, considerată a fi una dintre cele mai frumoase străzi ale Clujului. Cele două câștigătoare desemnate de juriul Lights On au primit 1.000 de euro din partea Daisler Print House.

Lights On 2017

Șase planșe au fost înscrise în cea de-a treia ediție a concursului de idei Lights On, ediția 2017, singurul concurs de acest fel din țară. Juriul de specialitate a decis ca bulevardul Eroilor să fie amenajat conform proiectului intitulat Beatrix, realizat de Octavian Simion, profesor asociat în cadrul Universității de Artă și Design din Cluj, unul dintre cei care s-au înscris în cadrul competiției.

ClujShorts

Se întâmplă de multe ori să fim abordați de organizatori talentați de evenimente care ne împărtășesc ideile lor. Așa s-a întâmplat și cu ClujShorts, festivalul de scurtmetraje născut la Cluj-Napoca. Am simțit că putem ajuta pentru ca ediția cu numărul 5 să fie cea mai bună de până atunci, astfel că departmentul de design și-a dedicat atenția și priceperea și a compus imaginea celei de-a cincea ediții. Conceptul este unul jucăuș, în linie cu designul edițiilor anterioare. Colegii de la design s-au distrat mult pe marginea acestei sarcini și credem că rezultatul vorbește de la sine. Fresh, tineresc, îndrăzneț. La fel ca noi și festivalul pe care am ales să-l sponsorizăm.

Strada Potaissa

Strada Potaissa a fost un eveniment ca o poveste pe o stradă de povestea din oraș. Asociația Daisler a transformat strada Potaissa din Cluj-Napoca în prima piață de flori altfel a orașului. Întregul concept vizual a fost creat și oferit de Daisler Print House, iar evenimentul a fost unul de un real succes pentru o primă ediție.

Clujotronic

Clujotronic, festivalul digital organizat de Centrul Cultural German la Cluj, se potrivește perfect în peisajul evenimentelor de peste an. Organizat în toamna fiecărui an, Clujotronic înseamnă un weekend de instalații, performance-uri și new media. Pentru al doilea an la rând Daisler Print House a fost partener al evenimentului.

Târgul de cariere

Cea mai mare rețea de evenimente naționale dedicate angajatorilor a fost susținută și în 2017 de Daisler Print House. Câteva zeci de mii de persoane și-au depus CV-urile în cadrul standurilor realizate de angajatori în mai multe orașe din țară și în Republica Moldova. A fost pentru al patrulea an în care am livrat soluții inedite de promovare și afișare la Târgul de Cariere și pentru primul an în care am fost prezenți cu un stand propriu la Cluj-Napoca.

Sibiu International Street Art Festival

Sibiu International Street Art 2017, ediția cu numărul 3, a fost de departe unul dintre cele mai mediatizate evenimente la nivel național și internațional. Grație colaborării excelente cu autoritățile locale, Sibiul a fost inclus de publicații prestigioase la nivel european în rândul orașelor care dețin circuite de artă stradală. Daisler Print House a fost unul dintre partenerii evenimentului pe zona de articole de merchandising.