Termeni și condiții

CINE SUNTEM NOI?  

DAISLER PRINT HOUSE – este denumirea comerciala a S.C. RILANDI SOFT S.R.L, persoana juridica de nationalitate română, cu sediul social in localitatea Calatele, str. Principala, nr. 303, jud Cluj, si punct de lucru pe str. Avram Iancu, nr 20 A, Cluj-Napoca, jud Cluj, numar de ordine in Registrul Comertului J12/1858/2003, cod unic de inregistrare fiscala RO15578500 si capital social 200 lei. 

1. TERMINOLOGIE

Vanzator – DAISLER PRINT HOUSE.

Client – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care are sau obtine acces la CONTINUTUL SITE-ULUI, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre DAISLER PRINT HOUSE (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre DAISLER PRINT HOUSE si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT si care plaseaza o comanda pe site, prin intermediul contului creat in site sau nu.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din prezenta sectiune.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Clientului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre acesta si istoricul acestuia in Site.

Site – domeniul www.daisler.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic, ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client, prin care acesta transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Client, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Clientului.

Continutul site-ului

• toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;

• continutul oricarui e-mail trimis Clientilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Clientului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

• date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Recenzie – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea la cinci stele, pentru doua categorii distincte: pretul produselor si calitatea acestora. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna recenziei scrise de Utilizator/Client asupra unui produs sau serviciu.

Document – prezentele Termene si Conditii. 

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Daisler Print House, Clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, sau prin intermediul unui cont bancar, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2.  POLITICA DE VANZARE ONLINE 

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata, daca se impune.

2.3. In conformitate cu prevederile art. 8, alin.(9) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul confirmarii de catre vanzator a acceptarii comenzii transmise de client (consumator). Confirmarea comenzii se realizeaza prin intermediul adresei de posta electronica furnizata de client la momentul plasarii comenzii si doar daca sunt indeplinite cerintele prevazute la art 4.3 din prezentul Document.  

2.4. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului. 

 

2.5. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client.

Pentru motive justificate Daisler Print House poate restrictiona accesul Clientului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Daisler Print House. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul se poate adresa Vanzatorului, la adresa de mail: office@daisler.ro pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

2.6. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “Cine suntem?”- subsectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta. 

2.7. Daisler Print House poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

2.8. Preturile produselor si serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in LEI (RON) si includ T.V.A. (conform legislatiei in vigoare de la momentul plasarii comenzii).

2.9. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.

2.10. Imaginile produselor prezentate pe site sunt utilizate cu titlu de prezentare si informare si nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Daisler Print House si nici nu atrag responsabilitatea acestuia.

2.11. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3. DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)

3.1. Continutul site-ului, astfel cum este definit in preambul, incluzand, enumerativ, texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietatea Daisler Print House si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Combinarea acestora (design-ul site-ului) este proprietatea exclusiva a Daisler Print House si este protejata de Legea drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris al Daisler Print House a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

3.2. Toate programele folosite pe acest site sunt proprietatea Daisler Print House sau a furnizorilor sai de programe si sunt protejate de Legea drepturilor de autor.

3.3. Clientul garantează pe propria răspundere că are dreptul de a dispune în orice fel de întregul conținut al materialelor transmise prin intermediul daisler.ro în vederea executării tiparului (imagini, texte, fonturi, etc.). În caz de litigiu, simpla garanție a cumparatorului privind drepturile de copyright este suficientă pentru a-l exonera de orice răspundere pe vanzator, care a executat comanda clientului.

4. COMANDA

4.1. Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului. 

4.2. Prin finalizarea Comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

4.3. Confirmarea de inregistrare a comenzii primita de client automat, la momentul finalizarii comenzii si ulterior prin e-mail, nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sau serviciile comandate sunt pe stoc. Comanda plasata online de catre Cumparator va fi considerata valida numai dupa confirmarea acesteia de catre Vanzator, si doar daca:

  • Datele Cumparatorului sunt complete si corecte
  • Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile
  • Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite (ex: valoare a pretului zero, pret derizoriu, etc.)

4.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate acestuia, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

4.4.1. neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta a cardului Clientului, in cazul platii online;

4.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Daisler Print House, in cazul platii online;

4.4.3. datele furnizate de catre Client pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

4.5. In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Client asupra deciziei sale de retragere din Contract. Rambursarea sumei va avea loc doar dupa primirea si confirmarea integritatii comenzii de catre Vanzator. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

4.5.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin virament bancar in contul bancar al clientului;

4.5.2. pentru Comenzile achitate prin ramburs -> prin virament bancar.

4.6. Produsele pentru care opereaza dreptul de retur se pot returna in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care au fost livrate de curier, sau au fost ridicate din showroom; personal, prin venirea in showroom, sau prin completarea formularului de retur, disponibil la sectiunea “Ai nevoie de ajutor?” – subsectinea “Informatii retur”. Daca se alege ultima modalitate, clientul va primi pe un suport durabil, respectiv prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere a comenzii online.

In cererea de retragere trebuie selectata una dintre optiunile de retur: schimb cu un produs diferit, sau rambursarea sumei de bani. Nu este obligatorie folosirea acestui formular, exercitarea dreptului de retragere se poate face printr-o declaratie neechivoca transmisa prin posta, fax sau prin e-mail (nu se accepta anuntarea intentiei de retragere telefonic). 

4.7.Dupa anuntarea intentiei de returnare clientul are 14 zile calendaristice in care produsul trebuie sa ajunga la urmatoarea adresa: SC Rilandi Soft SRL, str. Avram Iancu, nr 20 A, Cluj-Napoca, jud Cluj. In caz contrar, clientul isi pierde dreptul de a returna produsul. Returnarea fizica a produselor se poate face personal in showroom, sau prin curierat rapid (nu prin posta), costurile nefiind suportate de vanzator.

4.8. In cazul produselor defecte sau deteriorate, dupa transmiterea formularului de retur, clientul va transmite un email la adresa office@daisler.ro care sa contina imagini concludente cu produsul defect sau deteriorat, impreuna cu o descriere cat mai clara a problemei.

4.9. Pentru a fi returnate, toate produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite. Nu se accepta produsele degradate de client:

  • prezinta urme de umezire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice,
  • prezinta urme de folosire excesiva, precum si produse vestimentare purtate.

4.10. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

4.11.De asemenea, vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

4.12. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in cazul in care a fost achitata, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

5. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

5.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

5.1.1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

5.1.2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

5.1.3. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;

5.1.4. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Client;

5.1.5. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

5.1.6. contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Client sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

5.1.7. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

5.1.8. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

5.19. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. 

6. CONFIDENTIALITATE 

6.1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Client Vanzatorului cu privire la comanda plasata vor ramane in proprietatea Vanzatorului.

6.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

6.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici transmise prin intermediul Site-ului.  Daisler Print House nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

7. NEWSLETTER 

7.1. Newsletterele sunt transmise de societatea noastra.

7.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin intermediul Contului creat pe Site. 

7.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau prin intermediul Contului creat pe Site.

7.4. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

9. FACTURARE – PLATA

9.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.daisler.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare de la momentul plasarii comenzii.

9.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Clientului o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare de la momentul plasarii comenzii.

9.3. Vanzatorul va transmite Clientului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Daisler Print House, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Client la momentul plasarii comenzii, ori in Contul sau.

9.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Clientului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau.

9.5. Prin trimiterea Comenzii, Clientul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

9.6. Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului nu sunt accesibile Daisler Print House si nici nu vor fi stocate de catre de Daisler Print House sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului. 

9.7. Procesatorul de plati online integrat in site este LIBRA INTERNET BANK SA, cu sediul in Bucuresti, Str. Semilunei, nr. 4-6, sector 2, CUI 81196444, nr de ordine in Registrul Comertului J40/334/1996. 

9.8. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale). 

10.  LIVRAREA BUNURILOR & ACCESUL DIN UNIUNEA EUROPEANA CATRE SITE

10.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Client sau in showroom-ul Daisler Print House, situat in Cluj-Napoca, str. Avram Iancu, nr 20 A, jud Cluj, conform optiunii Clientului, atat pe teritoriul Romaniei, cat si, pentru inceput, in spatiul Uniunii Europene.

10.2. Transportul este gratuit pe teritoriul României, dacă valoarea comenzii depășește 250 lei. În caz contrar, costul de livrare este de 15 lei, de asemenea doar pe teritoriul României, pentru localităţile aflate în aria de acoperire a firmei de curierat (lista localităţilor se poate consulta aici). Pentru localităţile din afara ariei, se va percepe o taxă suplimentară fata de tariful standard, respectiv 12 lei. Termenul maxim de livrare este de 5 zile lucrătoare. In cazul comenzilor plasate din cadrul Uniunii Europene costul transportului se comunica Clientului ulterior, in functie de cotatiile de pret ale curierului rapid.

10.3. Ridicarea produselor comandate din magazinul Vanzatorului se face in mod gratuit.

10.4. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

10.5. Site-ul poate fi accesat din spatiul Uniunii Europene. In cazul accesarii site-ului din afara Romaniei clientul poarta intreaga responsabilitate pentru respectarea prevederilor legale locale ale tarii unde se livreaza bunurile si de unde se acceseaza site-ul. Prin transmiterea comenzii, clientul consimte ca Daisler Print House poate traduce, cat de apropiat posibil, textul si informatiile oferite de client in alte limbi pentru a fi utilizate pe site. Daisler Print House nu garanteaza acuratetea acestor traduceri.

11. GARANTII

11.1. DAISLER PRINT HOUSE nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site, produse pentru care DAISLER PRINT HOUSE ofera garantie de conformitate conform legilor in vigoare, respectiv Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si Directiva nr 1999/44/CE A PARLAMENTULUI EUROPEAN si A CONSILIULUI din 25 mai 1999 privind anumite aspecte ale vânzării de bunuri de consum și garanțiile conexe. DAISLER PRINT HOUSE nu garanteaza si nici nu va putea fi considerata responsabila in cazul in care produsele achizitionate nu corespund scopului pentru care au fost achizitionate.

11.2. Produsele si serviciile  nu  beneficiaza de servicii postvanzare si nici de garantii comerciale, suplimentare, in afara garantiei prevazute de prevederile legale.

12. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Clientului, in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier, sau confirmarea emisa de catre curierul rapid, precum si semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

13. RASPUNDERE 

13.1.Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientului sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea  acestora.

13.2.Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

13.3.Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului site-ului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului site-ului si/sau la data plasarii Comenzii.

13.4.Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Daisler Print House, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

13.5.Daisler Print House, nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul www.daisler.ro, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii site-urilor in cauza.

14.INSCRIEREA DE REVIEW-URI SI COMENTARII

14.1.Inscrierea de Review-uri si Comentarii se poate face, de catre Utilizatori/Clienti, in sectiunile de “Review-uri” ale produselor. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile comenzilor, atata timp cat continutul acestora: nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in niciun fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, scrisori in lant, e-mailuri in masa sau orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice sau in numele oricarei alte entitati vor fi sanctionate in conformitate cu legile in vigoare.

14.2.In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu pe Site, Utilizatorii/Clientii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

14.3.Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review,  Utilizatorul/Clientul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent din perspectiva pretului si a calitatii acestora.  DAISLER PRINT HOUSE SRL. are dreptul (dar nu si obligatia) de a sterge continuturi identificate pe site ca fiind ofensatoare. DAISLER PRINT HOUSE SRL. nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la niciun fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comunicari.

14.4.In cazul in care  Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului de a inscrie Review-uri/Comentarii. 

15. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

S.C. RILANDI SOFT S.R.L. (DAISLER PRINT HOUSE) s-a angajat inca de la deschiderea webshop-ului daisler.ro, in anul 2016, sa respecte legislatia in domeniul protejarii datelor cu caracter personal. In acest sens DAISLER PRINT HOUSE a fost inregistrata in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul 37183.

Incepand cu data de 25 mai 2018, DAISLER PRINT HOUSE va continua acest demers si se va alinia prevederilor regulamentului UE 2016/679, cunoscut ca și GDPR (General Data Protection Regulation) sau Regulamentul general privind protecția datelor personale.

Ce sunt datele personale?

Datele personale înseamnă orice date sau informații care ne ajută să vă putem identifica direct (de exemplu numele, prenumele tău).

Politica DAISLER PRINT HOUSE este de a colecta și prelucra doar datele care ne sunt necesare ca să îți putem procesa comenzile plasate. În general, prelucrăm următoarele tipuri de date despre tine:

Nume și prenume;

Adresă de e-mail;

 Numărul de telefon;

Informații despre produsele și serviciile achiziționate.

ÎN CE MOD PRELUCRĂM DATELE TALE?

DAISLER PRINT HOUSE colectează și prelucrează datele tale pentru onorarea comenzilor pe care le faci și livrarea produselor pe care ți le dorești.

CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE TALE?

 DAISLER PRINT HOUSE prelucrează datele tale pentru perioada necesară îndeplinirii scopurilor pentru care acestea au fost colectate și conform politicilor noastre de retenție a datelor personale. În anumite cazuri, unele prevederi legale ne pot impune sau permite păstrarea datelor pentru o perioadă mai îndelungată.

Perioada de păstrare a datelor depinde în principal de următoarele:

•           pentru ce perioadă avem nevoie de datele tale pentru a-ți oferi produsele solicitate și a ne îndeplini obligațiile față de tine;

•           dacă ai un cont de client deschis pe site-ul daisler.ro. În acest caz vom păstra datele tale cât timp acest cont de client este activ, dar nu mai mult de 5 (cinci) ani de la data ultimei autentificări în cont sau ultimei comenzi pe site-ul daisler.ro (fără autentificare în cont); te vom notifica înainte de a închide contul tău de client și a șterge toate datele asociate acestui cont de client;

•           dacă ți-ai exprimat consimțământul pentru prelucrarea datelor pentru o perioadă mai mare, vom menține datele pe toată această perioadă, cu excepția cazului în care îți retragi între timp consimțământul;

•           obligațiile legale sau contractuale ne impun păstrarea datelor tale pentru o anumită perioadă de timp (de exemplu perioadele prescrise de lege pentru apărarea drepturilor noastre in justiție).

 Vom păstra datele tale doar atât timp cât deții un cont de client și/sau continui să faci cumpărături pe site-ul daisler.ro. Dacă îți dezactivezi contul de client pe site-ul daisler.ro și ne soliciți în mod expres ștergerea totală, datele asociate contului tău de client vor fi șterse sau anonimizate astfel încât să nu mai poți fi identificat în sistemele noastre de evidență a datelor, exceptând cazul în care suntem obligați să păstrăm datele tale pentru o perioadă mai lungă, în baza legii sau interesului nostru legitim.

În acest fel îți vom asigura controlul deplin asupra datelor tale personale. Vom colecta și prelucra din nou datele tale dacă ni le vei oferi din nou pe site-ul daisler.ro.

Pentru scopurile pentru care ne-ai oferit consimțământul la prelucrarea datelor, vom prelucra datele tale cu privire la respectivul scop până când îți retragi consimțământul privind prelucrarea în scopul respectiv, cu excepția cazului în care suntem obligați să menținem aceste date pentru o perioadă mai lungă potrivit legii, pentru raportări la autoritățile publice, sau pentru a ne apăra drepturile în justiție.

CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM DATELE TALE?

 Datele tale personale pot fi transmise către și pot fi prelucrate de partenerii noștri de încredere pentru a-ți furniza produse, respectiv furnizorii serviilor de curierat rapid (Cargus si UPS), precum si procesatorii de plăți care sunt autorizați de noi să intermedieze plățile (Libra PAY);

Transmiterea datelor către autorități și instituţii publice sau organe judiciare

 Putem transmite unele din datele tale personale autorităților sau instituțiilor publice competente, atunci când ne impune legea (de ex. investigarea fraudelor; prevenirea spălării banilor; depunerea declarațiilor, situațiilor financiare la autoritățile fiscale etc.), sau putem transmite aceste date către instanțele judiciare atunci când ne apărăm în justiție, sau în fața altor autorități publice.

CÂND TRANSFERĂM DATELE TALE ÎN AFARA SPAȚIULUI UNIUNII EUROPENE SAU SEE?

 Ca regulă, datele tale nu sunt stocate într-o țară situată în afara Uniunii Europene sau Spațiului Economic European („SEE”).

Totuși, unele date pot fi transferate către partenerii noștri care ne ajută să operăm activitățile pe site-ul daisler.ro și sunt situați în afara spațiului Uniunii Europene. Însă, cu fiecare dintre acești parteneri am depus eforturi rezonabile pentru a ne asigura că există măsuri adecvate de protecție a datelor.

Mai exact, furnizorul nostru de servicii care ne ajută să îți transmitem informări pe e-mail (MailChimp), deși este situat pe teritoriul SUA (în afara spațiului UE), acesta deține certificarea Privacy Shield (Scutul de Confidențialitate UE-SUA) la secțiunea non-HR, asigurând astfel un nivel adecvat de securitate a datelor, recunoscut de Comisia Europeană.

CUM ASIGURĂM SECURITATEA DATELOR TALE?

 

DAISLER PRINT HOUSE asigură măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru colectarea, prelucrarea și păstrarea datelor în siguranță, inclusiv împotriva accesului neautorizat, al utilizării neautorizate a datelor, sau distrugerii, pierderii sau alterării datelor. Ne angajăm să păstrăm datele tale personale în siguranță și luăm toate măsurile de protecție rezonabile pentru a face acest lucru.

Implementăm procese sistematice de instruire a persoanelor responsabile de securitatea IT și de monitorizare și audit al securității sistemelor și infrastructuri IT conform politicilor interne ale DAISLER PRINT HOUSE.

În plus, depunem toate eforturile rezonabile pentru a ne asigura (inclusiv prin contractele încheiate cu aceștia) că și parteneri noștri de încredere gestionează măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru prelucrarea datelor pe care le împărtășim cu aceștia.

            CE DREPTURI ŞI OPȚIUNI AI CU PRIVIRE LA DATELE TALE?

 Dorim să ne asigurăm că în orice moment ai controlul deplin asupra datelor tale și că îți poți exercita efectiv drepturile și opțiunile pe care le ai potrivit GDPR. Poti face acest lucru printr-un email transmis la adresa office@daisler.ro

GDPR îți oferă, în calitate de persoană vizată, drepturile descrise mai jos. Înainte de a da curs oricărei solicitări privind drepturile tale, ne vom asigura că ești titularul datelor cu privire la care alegi să îți exerciți aceste drepturi, iar pentru acest scop îți putem solicita unele informații/ date pentru a verifica identitatea ta, sau putem solicita mai multe detalii despre solicitarea ta. Corespondența pe care o vom purta cu tine o vom putea păstra pentru a asigura că ținem evidența solicitărilor și și răspunsurilor privind drepturile tale.

Dreptul de a fi informat. Ai dreptul de a primi informații clare, transparente, ușor de înțeles și ușor accesibile cu privire la modul în care prelucrăm datele tale, inclusiv detalii privind drepturile tale, în calitate de persoană vizată. Aceste informații despre datele, scopul și modul în care noi prelucrăm datele tale sunt incluse și în această Politică.

Dreptul de acces la date. Ai dreptul de a accesa datele pe care le prelucrăm despre tine, fără a percepe vreun fel de taxă la primele furnizări de date. Dacă vei avea nevoie de copii ale datelor deja furnizate, vom putea percepe o taxă rezonabilă ținând cont de costurile administrative de furnizare a datelor. Vom avea dreptul de a refuza cererile excesive sau repetate și nejustificate. Pentru a-ți exercita dreptul de acces, ne poți trimite solicitarea ta prin:  E-mail:  office@daisler.ro

Dreptul la rectificarea datelor. În cazul în care identifici că datele tale pe care le prelucrăm sunt incorecte, incomplete sau inexacte: ne poți trimite o solicitarea de rectificare la adresa de e-mail  office@daisler.ro

 Dreptul de a te opune marketing-ului direct (inclusiv profilarea în scop de marketing direct). Te poți opune oricând și dezabona la comunicările noastre în orice moment. Poți face acest lucru ușor prin a da click pe linkul „dezabonare” în orice e-mail pe care le vom trimite către tine sau din contul tau la sectiunea „Setări cont”.

Retragerea consimțământului (prin dezabonare sau solicitare scrisă) nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

Dreptul de a vă opune prelucrării bazate pe interes legitim. Te poți opune în orice moment oricărei prelucrări de date atunci când la o astfel de prelucrare ne bazăm pe interesul nostru legitim. Poți exercita acest drept în scris prin transmiterea unei solicitări scrise la adresade e-mail:  office@daisler.ro

 Dreptul de ștergere a datelor (dreptul de a fi uitat). Ai dreptul de a ne solicita ștergerea datelor tale în oricare dintre situațiile următoare:

a) datele personale nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care le-am prelucrat anterior;

b) îți retragi consimțământul pe baza căruia am prelucrat datele tale și nu există un alt temei juridic pe care ne putem baza o prelucrare viitoare;

c) te opui prelucrării datelor bazat pe interesul nostru legitim și nu putem să demonstrăm că avem motive legitime care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților tale;

d) datele personale sunt prelucrate contrar legii;

e) datele personale trebuie șterse pentru a ne conforma obligațiilor noastre legale. Acesta nu este un drept absolut. Vom putea respinge solicitarea ta de ștergere a datelor dacă: (i) suntem ținuți să ne conformăm unor obligații legale de a păstra datele; sau (ii) dacă datele ne sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre în justiție. Poți exercita acest drept în scris prin transmiterea unei solicitări scrise la adresa de e-mail:  office@daisler.ro

 Dreptul de a restricționa prelucrarea. Ai dreptul de a obține din partea noastră restricționarea prelucrării datelor în una din situațiile descrise mai jos.

(a)  exactitatea datelor este contestată de tine (persoană vizată), pentru o perioadă care ne va permite să verificăm corectitudinea datelor;

(b)  prelucrarea datelor este ilegală iar tu (persoana vizată) te opui ștergerii datelor și ne soliciți restricționarea prelucrării acestor date;

(c)   nu mai avem nevoie de datele tale, dar acestea sunt solicitate de tine (persoana vizată) pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale;

(d)  tu (persoana vizată) ridici unele obiecții cu privire la prelucrarea datelor bazată pe interesele noastre legitime, în temeiul verificării dacă motivele legitime ale operatorului le depășesc pe cele ale persoanei vizate (adică ale tale).

Poți exercita acest drept în scris prin transmiterea unei solicitări scrise la adresa de e-mail: office@daisler.ro

Dreptul de portabilitate. Atunci când prelucrăm datele tale în baza consimțământului sau executării contractului, vei avea dreptul să ne soliciți transferul datelor tale: (a) către tine sau (ii) către un alt operator indicat de tine. Cea de-a doua situație presupune că ai opțiunea de a ne solicita transmiterea datelor asociate contului de client către un alt operator de date (de ex. către un operator care administrează un alt website de magazin online). Mai exact, vei putea solicita doar portarea datelor cu caracter personal dintre cele pe care ni le-ai furnizat direct în mod activ (exceptând orice date derivate sau create/ dezvoltate de Daisler Print House, cum ar fi spre ex. un profil de client). Poți exercita acest drept în scris prin transmiterea unei solicitări scrise la adresa de e-mail:  office@daisler.ro. Vom transmite datele tale solicitate conform celor precizate aici într-un format structurat și care permite reutilizarea datelor (de ex. în format XML, JSON, CSV).

 

Dreptul de a face plângeri la autoritatea de supraveghere. Ai dreptul să depui orice plângeri în fața Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („A.N.S.P.D.C.P.”) asupra modului în care noi prelucrăm datele tale personale. Totuși, sperăm că vei decide să discuți mai întâi cu noi, înainte de a depune orice plângeri la A.N.S.P.D.C.P. Protecția datelor tale este foarte importantă pentru noi și vom lua toate masurile necesare pentru a soluționa orice problemă cu privire la controlul și securitatea datelor tale. De asemenea, te poți adresa cu diverse întrebări și către A.N.S.P.D.C.P., autoritatea de supraveghere a protecției datelor din România. Poți găsi unele ghiduri și linii directoare privind drepturile tale pe pagina web a autorității http://www.dataprotection.ro/.

 

16.SECURITATEA INFORMATIILOR

16.1.Daisler Print House garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Daisler Print House nu isi asuma insa responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de orice defectiuni sau erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ul si nici nu garanteaza faptul ca site-ul, serverul/serverele sau e-mailurile expediate de www.daisler.ro nu contin virusi sau alte componente daunatoare. De asemenea, Daisler Print House nu raspunde pentru defectiunile care pericliteaza securitatea serverului pe care este gazduit site-ul.

17. POLITICA DE SOLUTIONARE A RECLAMATIILOR

17.1. Daisler Print House ofera posibilitatea Clientului, in conformitate cu normele legale in domeniul protectiei consumatorului, de a inainta o reclamatie scrisa, ori de cate ori va considera ca drepturile sale au fost incalcate.

17.2.Reclamatia trebuie inaintata/expediata, in forma scrisa, de catre Client in cel mult 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului contestat, la adresa sediului social al societatii, sau pe adresa de posta electronica: webshop@daisler.ro.

17.3.Reclamatia va trebui sa contina obligatoriu urmatoarele elemente: numele, prenumele persoanei care adreseaza plangerea, datele de identificare ale acestuia, descrierea completa a reclamatiei, precum si data cand s-a produs si, daca este cazul, ora la care s-a produs, adresa completa si corecta la care se doreste primirea raspunsului, inclusiv adresa de posta electronica, data intocmirii reclamatiei si semnatura.

17.4.Orice reclamatie expediata in termen si care va cuprinde toate elementele de mai sus, va fi solutionata in termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii ei. Daisler Print House va raspunde reclamatiei adresate in scris, prin expediere postala cu confirmare de primire sau prin posta electronica, daca in cuprinsul reclamatiei clientul a optat pentru aceasta si a furnizat o adresa de e-mail, in acest sens.

17.5.Daisler Print House nu garanteaza solutionarea favorabila a reclamatiei. In situatia in care clientul nu va gasi solutia adoptata de societate ca fiind cea potrivita situatiei sale, se poate adresa instantelor de judecata competente de la sediul Daisler Print House.

18. FORTA MAJORA

18.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

18.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

19. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

19.1.Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Daisler Print House si Clienti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Cluj-Napoca.

19.2. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni prezentele conditii si termeni de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.

  • Distribuie pe