Cariere

Designer grafic

Designer grafic

Un designer bun vede un produs sau o formă acolo unde ceilalți văd doar linii simple. Asta căutăm și așteptăm de la un designer bun, logică și înțelegere, capacitatea de a face ordine (sau haos când trebuie) într-un mod vizual cât mai plăcut. Crezi că faci față provocării?

Specialist tiparituri

Specialist tipărituri

În acest domeniu specialiștii se pot număra pe degete. Sunt acele persoane care atunci când ating un meniu într-un bar nu încearcă să comande o bere ci analizează cât de bine e listată coala de hârtie. Un ochi atent, o mână fermă și o intuiție bine crescută în timp care îi oferă automat răspunsul la cea mai des întâlnită întrebare rostită de clienții noștri: ce material îmi recomandați?

Specialist finisari

Specialist finisări

Da, e nevoie chiar de un specialist pentru asta. Tocmai de aceea se numește specialist. Lucrează cu orice material imprimat cu o ușurință ieșită din comun, e atent și înainte să înceapă își calculează rapid cea mai simplă și sigură cale de rezolvare a unei comenzi. E calculat, comunicativ iar prietenul lui cel mai bun e colegul designer și colegul specialist în tipărituri. Doar așa lucrurile evoluează

Consilier clienti

Consilier clienți

Inițial i-am spus front-desk dar ulterior ne-am dat seama că desk poate induce lumea în eroare, tocmai pentru că nu e o muncă de birou. Rolul cel mai important al unui consilier clienți este evident consilierea clienților. De-a lungul timpului ne-am întâlnit cu multe provocări iar singurele certitudini care ne-au ajutat au fost răbdarea, priceperea și neapărat zâmbetul pe buze. În acest domeniu firea comunicativă este obligatorie, la fel ca atenția distributivă, dar și satisfacțiile pe măsură. Crezi că faci față provocării?

Operator xerox

Operator xerox

Zâmbește mult și des, indiferent câți clienți nerăbdători are în față. Se pricepe de minune cu echipamentele de fotocopiere, are atenția distributivă, se descurcă cu cel puțin o limbă străină (cu cât mai puțin răspândită cu atât mai interesant) și nu are "NU" în vocabular. Înțelege că orice client care apelează la noi caută în primul rând un sprijin pentru ca dorința lui să devină realitate și face tot ce poate pentru ca acest lucru să devină realitate.

  • Distribuie pe